EMPALMA’T 2015
L’Ajuntament de Molins de Rei, mitjançant les regidories de Cultura i Joventut, organitza per onzè any consecutiu el concurs de música per a grups locals EMPALMA’T en el marc de la Festa Major de Sant Miquel
El 28 de setembre és La Nit de l’Empalmada i els tres grups sel•leccionats: Komba’t, Timón i Rumba i The Lievens, tindran l’oportunitat de presentar els seus projectes musicals davant el públic molinenc. El Jurat escollirà dos guanyadors i premiarà el primer amb una dotació de 1.000 euros i el segon amb la quantia de 250 euros.
Des del Punt Jove els desitgem molta sort i que aquesta oportunitat sigui tota una experiència i una empenta en la seva carrera professional. També us convidem a tots i totes a gaudir del concert.
¡Us hi esperem!